Дякуємо !
Ми вже огладаємо заявку!)
Ваш застосунок погано ранжується алгоритмами магазинів додатків Google Play та App Store? Бажаєте покращити його видимість для цільової аудиторії, підвищити рейтинг та збільшити кількість органічних завантажень? Скористайтесь послугою комплексного просування мобільних додатків від RankUp.
Робота нашої команди над вашим проєктом – це швидкий вихід застосунку у ТОП рекомендацій на майданчиках цифрової дистрибуції, детальні звіти, чіткий прайс та наочні результати у стислі терміни.
У процесі ASO-оптимізації мобільного застосунку проводиться комплекс заходів, щоб більше релевантної ЦА побачило продукт. Оптимізація параметрів контенту, робота над влучними описами, якісною графікою збільшує видимість мобільного додатку для користувачів, підвищує його позицію у пошуковій видачі App Store та Google Play.
Просування мобільних додатків в Play Market – необхідна міра для залучення активних користувачів, їх утримання та посилення зацікавленості в ПЗ. Застосовуються дієві інструменти оптимізації метаданих – високорейтингові ключові слова, оптимізовані скриншоти, текстовий контент та відео.
Таргетинг у соцмережах Facebook та Instagram, пошукова реклама в Google Play/ Ads та YouTube, тизерна на iOS у текстовому вигляді, відео, банерів – всі ці методи допомагають застосунку виділитися серед інших продуктів та стимулюють ЦА до здійснення цільових дій. Позитивні відгуки користувачів та їх оцінки підвищують рейтинг та довіру.
Після успішного застосування ASO-стратегії у просуванні додатка збільшується саме органічний трафік. Це призводить до зменшення маркетингових витрат на платну медійну рекламу. Прес-кампанія спрямовується на привернення уваги користувачів, які зацікавлені у завантаженні цифрового продукту.
Проводимо повну модернізацію застосунку, налаштовуємо скриншоти з демонстрацією інтерфейсу та основного функціоналу, адаптуємо метадані під алгоритми платформ, створюємо іконки, які відображають суть програми, готуємо промотексти, складаємо ключові вирази, назви, підзаголовки, анонси.
Працюємо з відгуками користувачів. Відстежуємо їх та даємо чіткі рекомендації, як відповідати на них та реагувати на негативні, щоб покращувати репутацію застосунку та підвищувати його рейтинг.
Налаштовуємо та запускаємо рекламні кампанії, застосовуємо різні формати – медійну, таргетовану, контекстну, пошукову, сторис в соцмережах та відеохостингах. Зосереджуємось на майданчиках, де є вихід на активну ЦА, щоб збільшити кількість завантажень.
Досліджуємо ринок, конкурентів з аналогічними послугами, їх методи розкрутки, проведені раніше заходи для просування застосунку. На основі даних формуємо індивідуальну стратегію, запускаємо в роботу та коригуємо у процесі виконання за потреби.
Постійно стежимо за результатами впроваджених заходів через Firebase та Appsflyer інструменти. Досліджуємо динаміку проєкту на платформах, доповнюємо перелік заходів для досягнення поставленої мети та вносимо зміни до плану дії для прискорення результату.
За умови надання та актуальності послуг для міжнародної аудиторії локалізуємо контент під конкретні країни просування цифрового продукту. Враховуємо культурну специфіку регіонів, особливості традицій, звичаїв, мови, ставлення до кольорів та адаптуємо вміст додатка.
Просування мобільних додатків в App Store виконується фахівцями кількома методиками:
● Фічеринг. Потрапляння у добірки додатків від редакторів Apple привертає увагу нових користувачів.Локалізація. Наповнення додатка повинно враховувати особливості цільових ринків, де просуватиметься. Інтерфейс адаптується під вподобання та звички аудиторії конкретного географічного осередку та його культурних особливостей.● Реклама на платформі ASA. Розроблена компанією Apple та дозволяє рекламувати продукт прямо в магазині App Store. На вибір є кілька форматів для показу оголошення – Search Tab/ Results, Results, Product Pages. ● Cross-розкрутка. Застосунок рекламується в інших цифрових продуктах шляхом міжсторінкової реклами, банерів, push-сповіщень. Проводиться через додатки надійних партнерів, їхню базу користувачів. Показ реклами релевантній аудиторії підвищує ймовірність встановлення програми та довіри, адже рекомендується авторитетним джерелом.● SMM. Збільшення кількості креативів як розіграші, діалогові пости, челенджі у популярних соціальних мережах посилює зацікавленість продуктом та дозволяє охопити більше споживачів. Поширення інформації про застосунок через лідерів думок, блогерів, стримерів підвищує лояльність аудиторії та впізнаваність.
Оптимізація застосунку на системі Android полягає в роботі з відгуками, рейтингами, візуальною та текстовою складовою, залученні різних видів реклами. Детально досліджуються запити користувачів, які стають основою семантичного ядра в контент-маркетингових заходах.
Ефективними є методи:● розміщення контенту про продукт у профільних медіа, на банерах, у блогерів;● застосування in-app реклами в різних форматах;● використання SMM-маркетингу;● розміщення промовідео в соцмережах;● запуску таргетованої та контекстної реклами на платформах із найбільшою відвідуваністю ЦА;● адаптації графіки, контенту, тексту під культурні та мовні особливості країни просування.
Для ідентифікації софту алгоритмами Google Play оптимізується візуальна та текстова частина програми, проводяться А/В тести, впроваджуються спливні вікна pop-up, створюються актуальні набори скриншотів. На ранжування впливають відгуки, важливо правильно працювати з негативними фідбеками, адже вони впливають на рейтинг. В App Store він зануляється щоразу при оновленні програми, але в Google Play така опція відсутня.
Як Ми Працюємо?
Досліджуємо застосунок, його ЦА, поведінку користувачів, дієвість наявної реклами. Використовуємо Firebase, Appsflyer та інші онлайн-програми відстеження, щоб отримати точні дані. Проводимо аналіз конкурентів та їх продуктів.
Розробляємо стратегію для ASO просування на основі аналізу поточних метрик – показів, конверсії, кількості інсталяцій, відгуків та рейтингів. Підбираємо релевантні ключі під пошукові програми та сторис.
Надаємо замовнику послуги чіткий план дії. Визначаємо детальний таймінг із проведення робіт. Обґрунтовуємо цінові витрати. За потреби коригуємо стратегію та інші нюанси. Погоджуємо всі роботи з клієнтом.
Детально ділимо необхідний обсяг робіт за пріоритетами, підключаємо інструменти, необхідні для просування мобільних додатків в Play Market, визначаємо команду для роботи над проєктом та запускаємо кампанію.
Не зникаємо, відповідаємо на кожен запит чи дзвінок клієнта. Команда постійно на зв’язку. Реагуємо на будь-які звернення замовника, обговорюємо бізнес-показники, надаємо постійну підтримку впродовж всього терміну співпраці та після завершення роботи над проєктом.
Оптимізуємо таргетинг, тестуємо впроваджені креативи, відстежуємо ефективність застосованих дії, ретельно виділяємо точки росту, вносимо корективи для покращення КРІ. Щомісяця надаємо клієнтам звіти про виконану роботу та її результати.
Гарантоване збільшення показників конверсії
Привернення більшої аудиторії користувачів
Довгостроковий ефект економічно ефективної стратегії
Вихід бізнесу на локальні ринки
Вихід у ТОП рейтинги Play-маркетів
Відгуки
Це метод розкрутки мобільного застосунку для кращого ранжування на платформах магазинів Google Play та App Store. Це базовий інструмент для підвищення видимості продукту, збільшення органічного трафіку, конверсії та вищих позицій софту у пошуковій видачі. Його основна задача – підлаштувати продукт під запити користувачів, стимулювати їх до встановлення додатка та активного користування ним.
Суть впливу ASO на софт подібна SEO-оптимізації. Основне завдання – залучити новий трафік та тримати наявних користувачів. Метод досягнення результату полягає у правильній подачі контенту, де основний фокус уваги спрямований на метадані. Фахівці детально працюють із назвою застосунку, його іконкою, скриншотами, на яких відображають ключові переваги, функції та зручність користування. Велика увага приділяється текстам та відео.
При виконанні App Store Optimization проводиться аудит цифрового продукту комплексного типу. Він охоплює візуальну та текстову оптимізацію, аналіз тематичного сегмента ринку, дослідження конкурентів. При ASO просуванні розробляється оптимальна стратегія, проводиться А/В тестування, аналізуються результати вжитих заходів та надається регулярна звітність клієнту.
Реклама є рушієм маркетингових стратегій та сприяє впізнаваності софту. В розкрутці мобільного застосунку рекламна кампанія займає окреме місце, але вона спрямована на певні тематичні ресурси, популярні соціальні мережі, де матиме найбільшу видимість для потенційної аудиторії. Активно використовується співпраця з інфлюєнсерами, блогерами, показується в додатках партнерів. Проте внаслідок приваблення органічного трафіку витрати на неї не такі великі.
Відгуки впливають на суспільну думку, можуть відвернути від софту та, навпаки, привабити до нього. Важливо правильно реагувати на позитивні та негативні коментарі, зв’язуватися з клієнтами, дізнаватися про досвід користування застосунком та відзначати недоліки, на які вони вказуватимуть. Швидка реакція на зауваження, виправлення мінусів не залишаться непоміченими та призведуть до покращення репутації додатка. Чим краще та частіше про софт відгукуються, тим краща його видимість у пошукових системах та рейтинги.
Співпраця
Безкоштовна консультація по розвитку вашого бізнесу в інтернеті.
Робочі години
Пн-Пт 10:00 - 18:00
Адреса
Україна, м. Київ
Головна - SEO Просування - ASO Просування